Líbí se vám co dělá Cebia? Pojďte k nám do týmu!

 

Společnost Cebia působí na trhu již od roku 1991 a je leaderem v prověřování původu a historie vozidel. Cebia tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel a počet zákazníků využívajících našich služeb neustále roste.

Našim zaměstnancům nabízíme možnost seberealizace, dalšího osobnostního i profesního růstu a práci v profesně zdatném týmu a moderním prostředí nových kanceláří v blízkosti metra Budějovická.

Do našeho Cebia týmu hledáme motivované lidi, které baví auta a orientují se na automobilovém trhu.

Právě hledáme kolegyni či kolegu, který se s námi bude podílet na provozu on-line systému AUTOTRACER na prověřování historie vozidel. Jedná se o jedinečný systém na trhu, který pomáhá motoristům prověřovat vozidla před jejich nákupem. Hledáme někoho, kdo má rád auta, kdo se nebojí naučit se spoustu nových věcí a vyřizovat emailové a telefonické požadavky od našich zákazníků, obchodních partnerů z řad autobazarů, prodejců nových vozidel a autoservisů. Navíc se může podílet i na rozvoji a vymýšlení nových funkcionalit systému AUTOTRACER.

 

Náplň práce:

  • Telefonická a e-mailová komunikace při řešení dotazů a reklamací zákazníků, kteří si prověřují historii vozidla na adrese www.zkontrolujsiauto.cz
  • Obsluha chatu se zákazníky
  • Podpora spolupracujícím partnerům, kteří využívají systém AUTOTRACER pro prověřování historie vozidel, jedná se o prodejce vozidel, autoservisy, autobazary
  • Spolupráce při zavádění změn a testování novinek v systému AUTOTRACER
  • Práce s interními aplikacemi
  • Komunikace a spolupráce s kolegy napříč společností

 

Požadujeme:

  • Vzdělání SŠ s maturitou
  • Velmi dobré komunikativní dovednosti
  • Schopnost reagovat na potřeby zákazníka
  • Odolnost vůči stresu
  • Spolehlivost a zodpovědný přístup
  • Orientace na automobilovém trhu, znalost značek a modelů osobních vozidel
  • Praxe ve společnosti s vazbou na automobilový průmysl výhodou
  • Práce s PC na uživatelské úrovni (Word, Excel, PowerPoint, interní aplikace po zaučení)
  • ČJ slovem a písmem
  • Znalost AJ výhodou

 

Nabízíme:

  • Uplatnění Vašich komunikačních a organizačních dovedností
  • Zázemí stabilní firmy zabývající se jedinečnými projekty na automobilovém trhu
  • Příjemné moderní pracovní prostředí (nefandíme „open space“, máme samostatné kanceláře) v blízkosti metra C (do 10 minut pěšky) a zastávka MHD přímo před budovou
  • BB Centrum, Vyskočilova 1461/2a, Praha 4
  • Práci v dynamickém a přátelském kolektivu
  • Práce na HPP
  • Platové ohodnocení: dle znalostí a praxe s navýšením po zkušební době při dosažení samostatného plnění úkolů. Nástupní hrubý měsíční plat: 30 000 Kč  
  • Nástup ihned, nebo dohodou

 

Zaujali jsme Vás? Životopis s fotografií zasílejte na e-mailovou adresu: [email protected].

Váš životopis si přečteme v následujících 10 pracovních dnech. V případě, že Vás vybereme, budeme Vás kontaktovat. V opačném případě děkujeme za Váš zájem a přejeme Vám hodně štěstí při dalším výběru nové pracovní pozice.